KAUPPAEHDOT

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan tuotteita myy K5 LIVING, joka on K5 Vision Oy:n aputoiminimi, y-tunnus 2793976-3. Toimitamme tällä hetkellä tuotteita ainoastaan Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.k5living.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut ja tilatut tuotteet. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

MAKSUTAVAT

Verkkokaupassa kaikki tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Masterpass ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

GSM-maksu

Ainapay

Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

  • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä

Lisätietoja: ainapay.fi

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalvelut Checkoutin kautta ovat Collector, Jousto ja Svea.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

collector.fi
jousto.com
webpay.svea.com/fi

TOIMITUSTAVAT JA TOIMITUSKULUT

Toimitamme tilaukset valintasi mukaisina Postin paketteina, joita voit seurata lähetystunnuksella. Paketit lähetään meiltä 1-2 arkipäivän kuluessa. Valittavanasi ovat seuraavat toimitustavat:

Postin Economy-paketti (“Postipaketti”) 7.90 €. Paketti on noudettavissa lähimmästä postitoimipisteestä tai vaihtoehtoisesti valintasi mukaisesta postista 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä. Paketin saapumisilmoitus lähetetään ensisijaisesti tekstiviestillä, joten muista ilmoittaa matkapuhelinnumerosi tilauksen yhteydessä. Mikäli puhelinnumero ei ole tiedossa, saapumisilmoitus lähetetään sähköpostitse tai postitse. Pakettia säilytetään postissa 7 päivän ajan, jonka jälkeen lähetys palautetaan meille.

Postin pakettiautomaattipaketti (”SmartPOST”) 7.90 €. Paketti on noudettavissa 1-2 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä valitsemastasi postin pakettiautomaatista. Saat tekstiviestillä tiedon, kun paketti on noudettavissa. Muista siis ilmoittaa matkapuhelinnumerosi tilauksen yhteydessä. Pakettiautomaatteihin toimitettujen pakettien säilytysaika on 7 vuorokautta, jonka jälkeen lähetys palautetaan meille.

Postin kotipaketti (”Kotiinkuljetus”) 14.90 €. Tuotteet toimitetaan suoraan kotiisi sinulle sopivana aikana klo 9.00-21.00. Palveluun sisältyy aina puhelinsoitto kuljetusyhtiöltä (Posti) jakeluajankohdan sopimiseksi. Kotipaketti saapuu pääsääntöisesti lähettämistä seuraavana työpäivänä. Huom. valitessasi tämän vaihtoehdon tarkista, että olet antanut myös puhelinnumerosi.

Nouto myymälästä (”Nouto myymälästä”) 0 €. Nouto myymälästä on aina ilmainen! Myymälämme sijaitsee osoitteessa Hämeenpuisto 33, Tampere. Valitse ostoskorissa toimitustapa ”Nouto myymälästä”. Tämä vaihtoehto tulee näkyville aina kun ostoskorissa on tuotteita. Muista päivittää ostoskori mikäli olet muuttanut tuotemääriä. Mikäli näet ainoastaan ”Nouto myymälästä” -toimitustavan, niin olet valinnut ostoskoriisi tuotteen tai tuotteita jotka ovat ainoastaan saatavilla noutona. Mikäli kuitenkin haluat kyseiset tuotteet toimituksella, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen myynti@k5living.fi tai puhelimitse numeroon 045 7877 7345. Kun noutotilauksesi on valmis, olemme sinuun yhteydessä sopiaksemme noutoajankohdan.

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Asiakkaalla on tuotteen vastaanottamisesta laskien 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus kaikille tuotteille . Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä myyntikelpoisia tuotteita ja ne on palautettava alkuperäispakkauksessa. Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, ota yhteys asiakaspalveluumme myynti@k5living.fi tai puhelimitse 045 7877 7345 ennen kuin teet palautuksen. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua tuotteen vastaanottamisesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Maksutavan ollessa luottokortti, hyvitetään palautus luottokorttilaskullesi.

ASIAKASPALAUTUS PAKETTINA

1. Näin palautat paketin Postin toimipisteessä

Voit palauttaa lähetyksen aina postin palvelupisteen kautta riippumatta siitä millä tavalla se on sinulle toimitettu.. Palautuskuoren tai paketin päälle pitää kirjoittaa:

  • Osoite: K5 LIVING, Hämeenpuisto 33, 33200 Tampere.
  • ASIAKASPALAUTUS tai PALAUTUS
  • Sopimus 651319 / K5 Vision Oy

Postissa voit myös asioida tiskillä, kertoa yrityksen nimen K5 LIVING / K5 Vision Oy, jolle haluat palauttaa paketin ja pakettikortti tulostetaan tämän mukaan. Vaihtoehtoisesti voit myös täyttää postissa Asiakaspalautus 14-osoitekortin, jonka täyttöön tarvitset vastaanottavan yrityksen nimen (K5 LIVING / K5 Vision Oy)  ja myös vastaanottavan yrityksen sopimusnumeron (651319).

Palauttaessasi pakettia saat kuitin kuljetettavaksi jättämästäsi lähetyksestä.

2. Näin palautat paketin Postin pakettiautomaatilla

Voit palauttaa lähetyksesi myös Postin pakettiautomaatilla, jos se on alun perin noudettu pakettiautomaatista ja lähettävällä yrityksellä on voimassa sopimus asiakaspalautuksesta. Palautuskuoren tai paketin päälle pitää kirjoittaa:

  • K5 LIVING, Hämeenpuisto 33, 33200 Tampere
  • ASIAKASPALAUTUS tai PALAUTUS
  • Sopimus 651319 / K5 Vision Oy

Voit palauttaa pakettiautomaatista noutamasi paketin 14 vrk:n kuluessa lähetyksen noutamisesta. Vaihtoehtoisesti voit myös tehdä palautuksen Postin toimipisteen kautta.

NOUTAMATTA JÄTETYT PAKETIT

Posti säilyttää Postista noudettavia paketteja 7 vuorokautta ja pakettiautomaattiin lähetettyjä paketteja 7 vuorokautta. Näiden aikarajojen umpeuduttua, Posti lähettää paketit takaisin meille. Huomioi, että paketin noutamatta jättäminen ei ole sama asia, kuin peruutus tai asiakaspalautus, jos siitä ei ole tehty peruutus/palautusilmoitusta. Tällöin veloitamme asiakkaalta palautuksesta aiheutuneet kustannukset.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana tai asiakkaalle on toimitettu viallinen tai väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postille.

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. K5 Living käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.